Now I'm dreaming reality

Yo what's up gays!?

Inte för att vara elak eller så, men gay kan ju betyda något helt annat så ni får ta det som ni vill. ;)

Idag är det lite segdag + städdag för min del. Måste rensa massa skit osv, det behövs nu och jag har en massa tid som inte är upptagen. Inte för att jag brukar göra så mycket men ah ni fattar...

Jag rakade mina ultrasnygga lår igår, åh det låter så konstigt men i alla fulla fall. Jag rakade dem, jag suger på att raka mina lår eftersom efteråt jag ser alltid att jag missat typ hälften av dem så det ser asfult ut. Proffesionell rakning, 35kr per ben. ~Hanna W.~

Well, Syrran kom hem med en Victoria's Secret-parfym i fredags så hela hennes rum doftar friskt och gott från den! Jag lovar att jag kommer vara bombad av den de kommande veckorna. HEHE

Ugh, jag hatar när det känns som att nån har sugit ut allt snor från min näsa med en dammsugare. Gaah blir galen det typ kliar och är obekvämt?

Har fan kan något vara obekvämt i näsan? Typ... en snorkråka som ligger fel? hahahah...

Varför stoppar blondinen upp p-piller i sin näsa? - För att hon inte vill få snorungar.

haha. hahah.. HAHAhAhAhahhHAhAHAHAHAHAHAHAWHWHQWAHAWHDAHdahdAH

xoxo
Hanna













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype