It's my birthday, I'll get high if I want to

Tjoooobbaaaa coolingar!

Idag är det min dag! Hahahaha.

16 bast! Fatta!! :D

Har haft en grymt seg skoldag men vad gör det när man får uppvaktning av sina bästa!? :D

Har fått jättefina presenter, bland annat en middag och filmmys av Jossan, Milla och Noelia, en tröja som jag önskat mig av Tanzila, en fin liten ljuslykta av Gamm och ett gulligt armband av Joel. Hihi ni är bäst!!

Längtar tills jag har min kamera i mina händer, ska fota som en galning. Ni kommer tröttna på alla bilder jag kommer att lägga upp hahaha! ;D

Nu ikväll blir det god mat och tårta! Ska verkligen äta mig fet på tårtan. Älskar mammas tårtor... Gaaah det vattnas i munnen bara jag tänkar på det. :D

Ska ta kort på pressarna sen med min härliga mobilkamera så får ni se exakt vad jag fick idag!

Mycket utropstecken det blev, inte för att jag sitter och skriker eller så. Men är glad idag och då är det tråkigt att skriva punkt hela tiden... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xoxo
Hanna













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype