Hon kunde va någon annan,någon bättre om hon slöt ögonen.

Min fot har somnat.Ska dra mig till sängen men skainte sova.Haha.Kommer säkert ligga däri några timmar
Så det är bara att skriva till mig om ni har en tråkig söndagskväll,vilket jag har haft!
Imorgon ska jag träffa Vilman,Tisdag: tsoki,Onsdag: först Hanna,och sedan resten av gänget,torsdag:vet ej,Fredag:förhoppningsvis blir det tjej kväll,lördag Kompiskväll/dra till farsta för att se en kompis dansa,och så söndag:vet ej.
om ni vill ha mig får ni boka tid.
Sovgott//YUNA♥


Sara - Mamma till Nova    •     •   http://frokenkalmar.blogg.se/

Händer idag? :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype