September

Samtidigt som Kos-brännan försvinner försvinner också värmen från Sverige. Nätterna känns mörka och tunga och morgonen ännu värre, kylan letar sig liksom under täcket, in i huden och magen och hänger kvar som en klump resten av dagen. 

Trots denna deppiga höstkänslan välkomnar jag ändå September med öppna armar för jag tänker börja blogga igen! 

Bloggen har lagts åt sidan och det är så mycket som har hänt, jag har förändrats jättemycket som människa både i hur jag mår och tänker.

Hanna har ändrat design på bloggen vilket gör mig mer taggad till att blogga! Nu ska jag titta på sommar med Ernst;) puss



















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype