Småskit

 
I fredags åkte vi spontant till Marquise eftersom att vi blev erbjudna fritt inträde. Det var en bra kväll. En bättre kväll. Blev svin packad. Kom in med jeans sneakers och en t-shirt, på Marquise??!xD Brydde mig inte alls om någonting det var bara så härligt att dansa så fult och galet man kunde med fula kläder tills man svettades. Vi fick skjuts av Joel, var hemma runt 6 och somnade direkt. Igår kom Max, Tage Martin och Rikard över till Vilmer. Vi gjorde inget speciellt, spelade fifa och dunkade musik så det var ändå mys.
 
Idag har vi grillat korv, det var gott! Dagarna bara försvinner jag hinner faktiskt inte med! Men så brukar det vara vid den här årstiden. Jag tycker det är lite tråkigt för man hinner liksom aldrig riktigt njuta. Imorgon ska jag till Game of thrones exhibition i Kungsan med min lillasyster, det kan bli kul!xD
 
Vaknade upp och insåg att jag sovit i tre timmar nyss. Måste ha varit korvarna som gett mig en sån matkoma. Ska ta en kall dusch känner mig så himla seeeeg. Hejrå!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype