lista

1. Would you have sex with the last person you text messaged? Hahahaha nej tack.
2. You talked to an ex today, correct? Inte idag men annars ja
3. Have you taken someones virginity? Nej.
 

4. Is trust a big issue for you? Både ja och nej. Tycket det är otroligt svårt att bestämma sig när man kan lita på någon. Personer som jag trott kunna lita på som jag känt tillräckligt länge har jag förlorat tillit till vilket jag inte varit med om förut och det gör det hela lite skakigt.
5. Did you hang out with the person you like recently? Nja
6. What are you excited for? Att min skiva är på onsdag, att vi får våra studentmössor nu i veckan och att det är lov på fredag!
7. What happens tonight? Inget, klockan är tio i sex och ska väl käka middag snart. Skola imorgon så satsar nog på plugg.
 
8. Do you think it’s disgusting when girls get really wasted? Haha alltså.. det är väl lika äckligt när killar blir för wasted? Men ja till båda :)
9. Is confidence cute? Ja och nej! Arrogans är ett stort nej för mig men självförtroende som gör personen till en bra person är "cjut"
10. What is the last beverage you had? Halsade mjölk direkt från paketet kanske för en kvart sen. ;)
11. How many people of the opposite sex do you fully trust? Oj det är nog inte så många kanske två-tre.
12. Do you own a pair of skinny jeans? Too many ja.
13. What are you gonna do Saturday night? Nästa lördag är jag nog i Falun och firar påsk, bror!
14. What are you going to spend money on next? Alkohol :))))))

15. Are you going out with the last person you kissed? Nej haha!!
16. Do you think you’ll change in the next 3 months? Ja och nej! Om cirkus tre månader har jag äntligen tagit studenten!
17. Who do you feel most comfortable talking to about anything? Systern min, hon är allt bra!
18. The last time you felt broken? Oj haha det är nog ganska längesen haha...
19. Have you had sex today? Nej
20. Are you starting to realize anything? Att det är otroligt lite kvar tid i skolan haha buhu ;(
21. Are you in a good mood? Ja det är jag verkligen!!! 
 
22. Would you ever want to swim with sharks? Nej fyfan, är så sjukt rädd för hajar vet inte varför men har sett alldeles för mycket skit på tv som gör att man målar upp hajar som skitdjur haha. Är jätterädd för hajar, de ser verkligen läskiga och farliga ut.
23. Are your eyes the same color as your dad’s? Nepp, alla i min familj har blåa ögon förutom jag som har gröna haha.
24. What do you want right this second? Pengar, kläder, sol, bra betyg, en kramgo kille, en resa bokad, ny musik.
25. What would you say if the person you love/like kissed another girl/boy? ;((((((
26. Is your current hair color your natural hair color? Yes har aldrig färgat det förut.
27. Would you be able to date someone who doesn’t make you laugh? Nej usch, skulle aldrig klara av att vara i ett förhållande utan att kunna skratta tillsammans med personen.

28. What was the last thing that made you laugh? Sofia som fjärtade i min soffa, jävla skitunge. Hon skäms inte ens.
29. Do you really, truly miss someone right now? Ja min mormor men henne ser jag nog på fredag då vi åker upp till Falun!
30. Does everyone deserve a second chance? Nej inte alla.
31. Honestly, do you hate the last boy you were talking to? Haha absolut inte. Vet däremot inte vart jag ska placera honom på min vänlista haha.
32. Does the person you have feelings for right now, know you do? Vet inte, har inga definierade känslor direkt.
33. Are you one of those people who never drinks soda? Nej, men kan bli äcklad av mig själv när jag dricker för mycket.

34. Listening to? Ongoing Thing - 20syl,Oddisee
35. Do you ever write in pencil anymore? Jaa hahaha på mina psykologilektioner vet inte varför men tycker om att anteckna för min lärare säger en massa saker som är intressanta!
36. Do you know where the last person you kissed is? Nej men någonstans i Stackhalm
37. Do you believe in love at first sight? Nja
38. Who did you last call? Sofia
39. Who was the last person you danced with? Tova hahaha

40. Why did you kiss the last person you kissed? Det var nyår och jag skulle gå hem haha!
41. When was the last time you ate a cupcake? Oj kommer inte ihåg
42. Did you hug/kiss one of your parents today? Jaa kramar alltid mina föräldrar!
43. Ever embarrass yourself in front of a crush? Hahahahhahahahahahahahhahaha...
44. Do you tan in the nude? Nejjj
45. If you could, would you take back your last kiss? Alltså, den var otroligt överraskande men vänskaplig så vet faktiskt inte
46. Did you talk to someone until you fell asleep last night? Nej lol
47. Who was the last person to call you? Sofia my bae hahaha
48. Do you sing in the shower? Ja när jag är ensam hemma haha
49. Do you dance in the car? Alltid.

50. Ever used a bow and arrow? Japp är Katniss.
51. Last time you got a portrait taken by a photographer? Haha skolfotot
52. Do you think musicals are cheesy? Nej tycker det är grymt kul om sångarna är duktiga!
53. Is Christmas stressful? Nä egentligen inte. 
54. Ever eat a pierogi? Hört talas om gorbys eller? Fan vad jag hatar dem.
55. Favorite type of fruit pie? Oj hmmm... Citron är alltid gott! Eller hallon omnomnom Smulpaj<33
56. Occupations you wanted to be when you were a kid? Dagisfröken yo
57. Do you believe in ghosts? Ja och nej... Är jättemörkrädd vilket "spöken" har bidragit en hel del till. 
58. Ever have a Deja-vu feeling? Haha ja typ alltid när jag åker tunnelbana, vet inte varför.
59. Take a vitamin daily? Njae
60. Wear slippers? Nä eller bara på sommaren
 

61. Wear a bath robe? Hos mami när jag kommer på att jag faktiskt har en. Sjukt mysig!
62. What do you wear to bed? Trosor och tröja, ibland byxor till när det är kallt.
63. First concert? Coldplay 2012 <3333333333333333333333333333333333
64. Wal-Mart, Target or Kmart? Coop e bror
65. Nike or Adidas? Nike
66. Cheetos Or Fritos? OLW 
67. Peanuts or Sunflower seeds? Hmm hmm.. jordnötter.
68. Favorite Taylor Swift song? Är inte helt inne i Taylan men tycker om hennes senare låtar
69. Ever take dance lessons? Gick på dans i fyra-femman tror jag och jag hatade det verkligen. Hatade min lärare och dem jag dansade med. Glad att jag slutade haha. Älskar dock att dansa så det var ju något jag förlorade men trivdes verkligen inte.
70. Is there a profession you picture your future spouse doing? What nej hahah
71. Can you curl your tongue? Yaa
 

72. Ever won a spelling bee? Nej lol
73. Have you ever cried because you were so happy? Hahaha mja jag vet inte, eller jo har gråtit när jag skrattat men det var för att jag fick så jäkla ont i ryggen också. När jag skrattar alldeles för mycket får jag skitont i ryggen haha...
74. What is your favorite book? HAREJ POTAH
75. Do you study better with or without music? Med!!
76. Regularly burn incense? Näe
77. Ever been in love? Ja
78. Who would you like to see in concert? Coldplay! Lorde! The 1975! BEYONCÉ!!!!!!!!!!!!!!! Florence + The Machine! osv..
 

79. What was the last concert you saw? Hmm måste nog varit Summerburst förra sommaren.
80. Hot tea or cold tea? Varmt på vintern, kall på sommaren.
81. Tea or coffee? Åh båda ;(
82. Favorite type of cookie? Åt supergoda när jag var i England förra sommaren.. Kommer däremot inte ihåg vad det var för smak på dem.
83. Can you swim well? Nej hatar att simma.
84. Can you hold your breath without holding your nose? Ja
85. Are you patient? Sådär, bestämmer mig oftast i vilka situationer som jag ska ha tålamod hehe
86. DJ or band, at a wedding? Band, så mycket personligare!
87. Ever won a contest? Jaa kommer däremot inte på vilka.
88. Ever have plastic surgery? Nej 
 

89. Which are better black or green olives? GRÖNA HELT KLART. Svarta smakar bajs 4 real
90. Opinions on sex before marriage? Funkish. 
91. Best room for a fireplace? Sovrum och vardagsrum.
92. Do you want to get married? Ja!


hivvenation    •     •  

men ewwww gröna oliver är ewew once u go black u never go back










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype