Augusti i paradiset

Den vita sanden bränns mot dina bruna ben,du hör hur fåglarna sjunger och hur bryggan kluckar mot vågorna. En lätt vind blåser mot ditt solblekta hår och med en cider i handen lyssnar du på dina vänners skratt och blundar mot solen. 
 
Att vara vaken tills solen går upp och bära ett par trasiga tygskor, att vara ett med sommaren och ungdomen igen är något jag saknar så himla mycket. Studenten börjar närma sig och medan alla andra oroar sig över vilka skor de ska ha på sig oroar jag mig över ifall jag ens lyckas kämpa och ta studenten. Det ska gå. Det måste gå. Får helt enkelt lägga allt annat åt sidan och fokusera på bara  de kommande månaderna! Hur fan ska detta gå!XD
 
Just nu sitter jag och dricker fläder saft, vill sitta ute på balkongen med solglasögon och läsa en bok men det blåser satfläsk mycket just nu. Imorgon börjar skolan vilket känns helt okej ändå!
 
Nu ska jag forstätta räkna lite på logaritmer! ♥
 
Ska spara till den här supersnygga kjolen och matchande toppen. Tänk dig dessa i sommar med solglasögon, vita sneakers och solblekt hår mot solbränd hud. Är kär.
 
 
 


hivvenation    •     •  

<333333333333










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype