7 sorger och 8 bedrövelser sen

 
Sitter på lektionen och lyssnar på Veronica Maggio. Bruden är bra. Istället för att skriva en utvärdering av entrepenörskapen flyger mina tankar bort,långt långt bort. Det är så lätt att jag börjar dagdrömma om allt möjligt och ingenting på lektionerna, snacka om att vara okoncentrerad, haha!
 
Idag hoppas jag på god lunch. Ska föröska få mer gjort på gymnasiearbetet, har knappt börjat och just nu ser det ut som ett F.
 
Nog om det! Jag vill ha massvis med pengar så att jag kan äta på Tacobar varjedag och slippa va tvungen att be mina los parentos betala min student. Ska forstätta skriva på mitt halvgjora arbete nu!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype