2015-03-26

Hola amigos!
 
Nu var det dags att blogga igen!
Är så trött just nu, det braiga vädret försvann lika plötsligt som det kom fram och man blir lika snabbt ledsen som glad. Åh tycker verkligen inte om Stockholm när det är så här trist och mulet. Det blåser så in i fittbomben här nere vid vattnet i Alvik. Fick en sådan fruktansvärd huvudvärk när jag kom in för att blåsten verkligen slet sig in i mina öron. Usch, hatar när det händer. Man blir kall i hela huvudet.
 
IDAG lämnade vi äntligen in det slutgiltiga rapporten för vårat gymnasiearbete och God vad jag är nöjd! Fick en härlig feedback förra veckan och det kändes så bra att äntligen kunna vara nöjd med allt jobb vi lagt ner på detta. All den tid som man egentligen hade velat lägga på fikastunder eller några kvällar ute men som istället fick bestå utav plugg och plugg och lite mer plugg.
Oh well, nu är det äntligen slut och det känns verkligen så bra! Däremot är jag lite irriterad över att min lärare har stuckit till Kina i typ.. tre veckor så har ingen aning om när man kommer få ett riktigt resultat haha.
 
Om sex dagar är min klass skiva och jag är taggad till tusen men cp-stressad för vi har inte sålt alla biljetter än, vi har 11 kvar och vi har en liten skara i min klass som är överlata och typ vägrar sälja fler biljetter som vi bett dem göra. "Jag orkar inte.." vill slå något när jag tänker på det. Men vi har självklart fina själar som gör allt för att hjälpa oss och det är verkligen så skönt men det känns verkligen som att det är vi som fixat själva skivan och allt som sålt flest biljetter och lagt ner mest tid på detta vilket är rätt så surt för man vill ju ha med sig hela klassen engagemang.
Aja ska inte gå och älta detta det kommer ju självklart att lösa sig men blir sur ändå när jag tänker på det.
 
Självklart kommer det upp en massa härliga bilder från skivan eftersom att vi har en fotograf där och det är jag superglad över att vi valde det annars hade det varit grymt tråkigt att inte kunna titta tillbaka och minnas hela kvällen.
 
Hoppas att ni har haft en skön skolvecka. Imorgon är det fredag och jag ska fira Sofia som fyller 16 år. Tiden går för snabbt!
 
puusss
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype