2015-03-11

Hej kompisar!
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg med bilder, hehe har typ inte så mycket säga.
Men igår var jag och Becc på GoT exhibition och det var så värt att vänta i typ en timme för att komma in för det var såååå häftigt att få se allas kläder och sitta på The Throne. :DD
 
Idag ska jag på en kompis skiva som har tema college, är inte så taggad just nu för är trött men det kommer säkert gå över sen när jag träffar några kompisar för att föra!
 
Imorgon är jag ledig och planerar att sova länge och vara bakis hihi.
 
puuss
 
 Jass fick stå och vänta i en kvart för att bli insläppt så hon försökte lyssna genom dörren, putten hahah
HAHAHA denna bild är så stel egentligen var skitglad men man kunde fan inte se normal ut när alla stod och tittade på en när de tog kort på en hahahah!
 
SÅ VACKER!!
 
ajjsfsjkdlddsas
skrek till när jag såg aryas kläder åhåhåhåhåhåhåh
lkasjfkjlsajkldsadslkjadaljksdlkjas
Idag när vi hade varit på Stockholms Universitets öppna hus och en gubbe tryckte sitt arsle i mitt ansikte så jag gosade med det hahahah











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype