19 år

Mitt i allt skit kommer det lite bra också.
Igår fyllde jag år och dagen kanske inte kom särskilt lägligt men det var skönt att få tänka på annat och framförallt sig själv.
Blev väckt av mamma, Sofia och Love med tårta, presenter och ljus. Man får alltid ett litet lyckorus när man hur "ja-må-hon-leva"-sången.
Var knappast i skolan men hann träffa kompisarna ett tag i alla fall. Efter min enda lektion. som var psykologiprov och började 14.25, drog vi in till Kungsan för att titta på blommorna och ta fin/fula kort.
 
När jag kom hem åt vi födelsedagsmiddag som mamma knåpat ihop. Italienskt sååååå gott var verkligen jättehungrig så njöt av varenda tugga. Tack mami!♥ Sedan blev det tårta och myys.
 
Idag ska jag hem till pappa och fira mig där så det blir en dubbelfödelsedag liksom. Eller firande iaf.
 
Hoppas att er helg blir mys.
 
Jag åker till Paris på söndag och kommer hem på natten till torsdagen. Kommer alltså inte blogga för ens då.
 
puuuss
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype