Till dig som inte orkar,

 
Idag när jag var påväg hem från skolan gick jag förbi den vanliga lilla gräsplätten vid de gråa höghusen. Plötsligt såg jag en blomma, en tusensköna. Och jag kom att tänka på att sådana blommor bara växer i början av sommaren. Så ensam och vacker stod den stadigt i gräset. 
 
Till dig som inte orkar, tänk på hur stark denna blomman har varit. Tänk på vad mycket den har klarat. Den har klarat sig genom storm,regn,åska och minusgrader t.o.m. När du inte orkar tänk snälla på denna vackra tusensköna, var stark. Om en blomma kan ta sig igenom allt skit och fortfarande vara så fin så kan fan du också det!! Jag säger detta till dig, du som känner dig ensammast och tommast i hela världen, till dig som inte har någon själv kvar. Du måste orka. Tänk på hur stadigt blomman står mitt bland alla våta,bruna löv, bland daggmaskar och skit. Jag tror alla behöver stöd just den här årstiden för det är något som händer med våra hjärtan. Tänk på detta nu, till dig som inte orkar.♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype