låtsas som det regnar

Är helt slut.
Verkligen helt slut.
Min kropp är som en sten och mina ögon vill inte vara öppna.
Jag gick upp kvart över sex idag eftersom att min älskade hund var kissnödig.
Bor som sagt ensam hemma denna vecka och är hundvakt.
Har lite abstinens efter socialt umgänge.
Var på gråthumör på söndagen när jag verkligen insåg att det bara var jag och Love i lägenheten, helt ensamma.
Men det har gått bra so far, det är skönt att ha en ursäkt för att ta promenader och tänka lite.
Det är även mycket mer städat i lägenheten när jag är själv här, hatar när det är skitigt och en massa saker framme. Har bara föst ihop allt och lagt undan det så att jag slipper se det.
 
När jag får min lön nästa vecka ska jag köpa present till Becca, betala min mobilräkning, köpa ett par gummistövlar och köpa alkohol.
Jag suger verkligen på att spara mina pengar. Sätter alltid in 1000kr på mitt sparkonto men det slutar alltid med att jag för tillbaka dem till mitt vanliga konto och köper upp dem, ahaha. Orkar inte.. :')
Vill gå på bio och se The Maze Runner och JUSTE HELVETE Mockingjay kommer ut det måste jag ha pengar till shit pommes den har jag taggat sönder inför, kommer bli så jävla tungt!!
 
Ska försöka skriva klart min psyokoliganalys tills på torsdag.
Imorgon kommer Tanz hit och förhoppningsvis Gamm också (lol frågade henne precis hoppas att hon säger ja!!!!)
På lördag ska jag jobba och sen är allting lugnt.
 
Ska hitta en ny serie att titta på, orkar inte fortsätta på alla jag börjat på (Gossip Girl, True Blood, Vikings, Prison Break, OC osvosv)
 
puuuuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype