Becca, 18 år

I tisdags fyllde min sista tjejkompis 18 år och jag är så himla glaaad för det var Becca och jag kunde inte låta bli att tortera henne med en bamsekram som knäckte alla hennes revben (ej bokstavligt) men det fick hon stå ut med som nybliven 18åring. På lördag blir det utgång och jag är så satans taggad på att få dra ut med nästan hela gänget, Keno är den enda som fortfarande inte är 18 vilket är lite tråk men han kommer snart med han också!

Vill bara säga att jag tycker om dig så himla mycket, dig kan man verkligen snacka med om saker från himmel till jord och jag är glad att tillslut fann varandra efter ett tag, jag som tyckte du var stel hahaha! Det kommer bli tusen fler år med vårt gäng och jag är glad att det är just vi!! PUSSPUSSPUSS
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype