Amigos

Mitt livs sista höstlov kunde faktiskt inte börja bättre! Har haft två riktigt roliga dagar hittils! Om man bortse från högskoleprovet då..
 
Lovet började i torsdags med en Halloween maskeradfest som elevkåren hade arrangerad. #ostramaskednight Det var jag, Ebba, Anni och några killkompisar från klassen. Jag tror inte vi har umgåtts utanför skolan förr, eller så kanske jag har fel, vet inte. Men det var hur kul som helst!!! Vi förade tillsammans på nån bar och en efter en blev packade sen drog vi till festen, drack ännu mer och dansade loss till stängning. Därefter blev det fyllekäk på donken och nattbuss hem. Det var efter denna dag jag förstod att alkohol kan göra så mycket skillnad. Jag hade i alla fall så roligt och hoppas på flera såna kvällar med det här gänget!
 
Och så har vi lördagen. Vi skippar högskoleprovet-delen för alla vi vet hur illa och tråkigt det är. Fast fick ett bättre resultat än förra gången. yay, aa nu vet alla det! Men till den roliga kvällen...
Egentligen bestämde vi att denna dag skulle vi firat Rasmus som fyllde 18 i fredags (Grattis igen!!) men han hade feber och kunde tyvärr inte följa med oss ut. Men vi andra drog väl ut ändå. Det stora gänget, Anni, Affi och Hååål. Det blev ingen dans men maaaassa öl, prat och skratt. Åh herregud vad jag har skrattat. Kvällen slutar också på donken (tjockisvarning) En underbar kväll med mina bästa!
 
Men nu är helgen slut. Hela nästa vecka ska jag jobba, wehooo paraaa! Men det lär bli någon filmmys någon kväll så det kommer nog bli bra! 
 
Hoppas ni får ett bra lov!
Haadeeeeeee
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype