Hundra kilometer hem

Nu när de flesta stora proven är avklarade kan man äntligen andas ut. Det jag har kvar är massa inlämningar såsom labbrappoter som skulle ha skickats in för ett år sedan. Äh, får fixa det någon söndag. Fan vad kul det ska bli att sitta hela dagen och skriva labbrapporter, can't wait omg.
 
Pluggade matte till klockan tre igår så fick bara tre timmars sömn. Trodde aldrig att jag skulle komma upp på morgonen men jag gjorde det ändå. Satt dock och halvsomnade på provet hahaha ovärt! Provet gick helt okej, det kunde har gått sämre eller bättre. Gjorde i alla fall mitt bästa, eller gjorde jag? jaja det är över nu i alla fall :))))))
 
Sov i några timmar när jag kom hem. När jag vaknade och var pigg och glad gick jag, Tanzila och Vilmer till pensionärshuset och kollade på när Max och hans estetkompisar spelade jazzmusik. Riktigt mys! Efter det mötte vi upp Joel och Rasmus för donkenkäk och sedan gick vi en lååångpromenad. Alla var så trötta men ändå glada på något sätt, speciellt Joel som kom hem från USA idag. Det var som julafton då han delade ut presenter till oss hihi, kul att du är tillbaks Joelito!
 
Ska läsa lite om hormoner, nervsystem, droger och mens nu innan jag somnar. Tagga prov på fredag. Tagga skiva imorn!!! Ska supa ner Hanna..*peddosmile*
 
Natti
Gamm

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype