Last night

Fan va läskigt, jag och alven sitter och myser i min soffa och lyssnar på en låt av The Vamps som heter Last Night och så fick det bli min rubrik eftersom jag huvudsakligen kommer skriva om gårdagen.
 
Vilken knäpp valborg vi hade hahaha, sushi, fylla, pinsam hemväg, en superkort prommis i haglet och ett konstigt snack med en kille som fått ett påskägg två veckor försent av sin morsa.
Alltså när jag tänker på allt kan jag inte låta bli att garva, första gången jag sett visa helt dyngraka och killkompisar som strulade och allt var bara så fel men så rätt.
 
Men jag valde att dra med mig stackars och söta Alva hem tidigt för att vi båda helt enkelt kände att det var rätt trots vårt skeva tillstånd. Vi planerde alltså att gå hem från Islandstorget men insåg att det inte riktigt skulle funka eftersom det ösregnade/haglade och att vi lyckligtvis tajmade en buss.
Alva försökte sno laktrits av killen med påskägget men förgäves, lol.
 
Nu ska vi klä på oss och dra våra tunga kroppar mot icabre och köpa pizza och godis. bakis hey!
 
puss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype