hella day va

Är så jävla förstörd idag. På riktigt.
Börjar lugnt och stadigt. Hittar inte nycklarna, stressar iväg till skolan osv.
Tråkigt nationellt prov i franska som självklart går balle.
Fortsatt tråktråktråk.
Sedan lunch. Gottgottgott. Åt ingen frukost så åt som en gris vilket lyckas resultera till att jag doppar min "jacka" i salsasåsen på något vis och som då kladdar ner min vita blus. Jag går alltså runt med fettfläckar på min kläder.
Det regnar som satan när vi ska gå från matsalen.
Ska springa. Har mobilen i rumpfickan. Springer men tänker inte på mobilen som halvägs från dörren hoppar ur och ner på den blöta asfalten. Självklart har jag en skön liten publik som skriker av upphätsning när de ser min mobil falla ner på marken. 
Tar upp fitthelvetet och bönar och ber, är så himla självsäker på att den skulle klarat fallet men med ett leende på läpparna ser jag den sköna sprickan som omger övre delen av framsidan av mobilen. Salig av lycka för att den inte korsar framkameran springer jag inte och ropar en massa svordomar och beger mig kort därefter hem i det sköna regnet. Det enda som var bra med min klädsel var att jag hade mina höstskor.
 
Ska plugga som ett cp nu. Det är stress på riktigt.
Ska på skiva på onsdag med Gamm. Tagg!!
 
puuss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype