Helg

Dags att säga farväl till helgen och välkomnar en jobbig skolvecka. Men man får hålla ut, bara en månad kvar till skolavslutning, sedan är man fri. Men innan dess lär jag få minst sju panikångestattacker. weehååå
 
Jag vet inte vad som har hänt men jag tar inte många bilder med min mobil längre. Förut ska jag alltid ta bilder på allt och alla vad vi än gör. Filmkvällar, fester eller typ softhäng. Men nu när man kollar på mitt kameraalbum hittar man bara bilder på mina anteckningar (bilder på tavlan) där man inte ens kan se vad lärarna har skrivit. Ja! Kom just precis på varför. Snapchat. 
 
Min helg har varit både rolig och mysig. Den började med hamburgarmiddag och krök med massa sköna människor hos Vilmerbabyboy som nyligen fyllt 18! Grattis igen babe! Vi sjöng för honom och han fick lite presenter osv. Sedan drog vi vidare till Simon där vi krökade ännu mer. Nån deckade och nån var ute och gick på helt främmande gator. Kvällen var trevlig men resan hem var inte så kul menmen kom i alla fall hem och fick mat. yay
 
På lördagen hade mamma middag för sina kompisar så jag hjälpte henne att städa och förbereda maten. Gjorde även chessecake som de älskade. Cred till Ebba ;) Sen drog jag till Vilmer och lagade lite thaimat till Vilmer, Tanz och BakisCalle. Efter maten åt vi efterrätt och kollade på film. supermyyys sen kollade vi röstningen på eurovision, Calle ville det så vi kunde inte säga nej. hahahahaha Efter att Conchita vann så kollade vi på en till film. Eller boysen kollade, jag och Tanz drägglade i sängen och sen var det sovdags. Borstade inte tänderna eeewwww
 
Vilmer lagade frukost åt oss, vilken wifey, tittade en stund på TV, Calle drog hem för att mata sköldpaddorna, Vilmer och Tanz åt lunch, jag drog hem för att plugga, gjorde inte ett skit, kollade massa serier, bloggat, åt, åt, åt, kollade hockey, Sverige vann weehååå, bloggar och nu här vi här. Åh herre klockan är halv tolv. Jag måste upp kloclan sex imorn och komma i tid till engelska nationella. usch fy blä måste sova nu puss.
 


 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype