Fågelkvitter

Både fredag och lördag var jag så otagg på livet, fester och alkohol. Ville bara sitta hemma i soffan, se på någon bra film och äta massa gott. Kände mig sliten och gammal. Men det blev ändå inte som jag hade tänkt. Det blev ingen tjockishelg här inte. Fest i Kallhäll i fredags och kom hem runt 04 hugrig men mest trött så jag åt inget. Lördag var en bättre dag. Missade Steve Angelo för att jag var så jälva seg, så synd :( Men efter en skön dusch blev man piggare. Vi började med chillkrök hos mig, vidare till Björkan och slutade hos Paolo. Kvällen bjöd på massa skratt, speciellt i slutet då alla var så sjukt trötta hahaha. Mysig promenad hem från Paolo och kom hem runt 04 inte hungrig bara trött. Bra helg med underbart väder. mycket bra mycket bra
 


 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype