Warrup

Hej mina fina! 
Börjar jag faktiskt sakna mina små kompizar men önskar att de var istället! Älskar verkligen England av hela mitt hjärta, nästan lika mycket som jag älskar Harry Potter.. :')
I torsdags var vi i Hastings och gick omkring lite, jättemysig stad vid vattnet.
Sista dagen i huset åkte vi till en cool medeltida fästning men stannade inte så länge utan drog vidare till grannstaden vi var i i tisdags och myste lite. Vädret blev jättebra vilket var jätteskönt! men tråkigt eftersom vi såg att det skulle fortsätta vara fint hela den här veckan. :/
Tillbaka i huset så packade vi ihop och jag fick en vilokväll från joggningen med pappa hahaha. 
Idag åkte vi alltså till London! Har varit så taggad för jag tycker verkligen om att vara i London, en av mina favoritstäder!
Vi kom fram runt elva tror jag har inte haft koll på tiden alls idag, har bara vimsat omkring som en turist som vanligt haha.
Jag och Sofia strosade omkring på Oxford stree, regent street, piccadilly circus och China town och det var hur varmt som helst vilket sög lite eftersom vi båda sprang runt i jeans, var glad att mina åtminstone var vita.. xD
Imorgon återstår den sista shoppingen för mig och Sofia på primark och Victoria secret och jag ska även försöka hitta ett par billiga vita låga converse hoho.

Puuuuss!

Bilder:
Oklar bild på Tova med en papperskorg på huvudet 
Sötiseeen
Landaan
Äta donkenbror som en uteliggare haha...
Vid en strippklubb märkte vi sen :'D

Mysflurig Sofia på tunnelbanan











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype