This is the life we live so come on follow fashion

 
Har haft en underbar vecka trots att mina bästa vänner inte pratar med mig. Jag är förvirrad och ledsen. Tänk er att era bästa vänner från ingentans slutar prata eller svara på sms utan att du ens vet varför. Jag måste ha gjort något så otroligt hemskt mot dom (kommer inte på något jag gjort i denna stund).
 
Iallafall så har jag försökt att inte tänka på det. Har sprungit runt på klubbar. Druckit öl. Badat och solat, ja allt som man gör på sommarlov! Skaffat apsnygga myggbett ofc! Min garderob är fylld med vin, cider och Koskenkorva så är väl förberedd inför det som är kvar av lovet!!!!! Nu ligger jag och degar, det är förfan för varmt för att orka röra på sig. Ska återgå till Orange is the new black. Puss!!!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype