mensinlägg

Vaknade av mobilhelvetets alarm som sa åt mig att gå upp, jag var helt söndermensig och övervägde starkt om jag skulle skolka och stanna hemma. Hela huvudet och magen var fyllda med bly och kroppen var som en säck med potatis. Orkade verkligen inte, men jag tvingade upp min trötta och motvilliga kropp in i duschen och fortsatte morgonen under frustration och en hemsk mensvärk.
 
Dagen bestod av en timme svenska och lunch, sedan drog alla hem. Vår svenskalärare pratade på afrikanska och trodde att vi skulle anmäla honom för att han tyckte det var rasistiskt. Något är fel på grabben för han fortsatte ändå när vi skrattade som galningar. Uppmärksamhet<3
 
Drog en snabbis till Vällingby med en hög förväntan om att få köpa en bok jag väldigt gärna vill läsa, men det visade sig att den inte fanns i butiken så sparkade ner allting som kom mig i vägen vilket var ingenting så sparkade inget... men ville strypa tjejen som jag frågade inne i bokaffären.
 
Surfittan Hanna Wallberg är igång. Kommer säkert strypa min studybuddy om jag inte fattar något när hon kommer idag. Är galet stressad över matteprovet på fredag och rollspelet vi ska ha imorgon som jag inte förstår ett piss av.
 
vill bort.
puss
 
 


hivvenation    •     •  

Vad stoppade dig vid strypandet? Yolo










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype