can't remember to forget you

 
bara för att allt är skevt och snett behöver inte betyda att det ska vara så. och är glad att jag inser att man faktiskt kan fixa till skiten och må så otroligt bättre. 
 
har mått så otroligt konstigt de senaste dagarna. har varit jättestressad över små ting som inte ens behöver fylla min redan välfyllda hjärna. 
har bara varit så himla trött. känt mig sjuk. känt att allt jag försökt med blir fel.
 
försöker tänka lite mer klarare nu. och återgälda mina misstag. för är så jävla trött på att känna så här. men är glad att jag har mina vänner som finns där i alla fall. ni är bäst<3
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype