vad gör jag hahah

Du heter: Hanna

Smeknamn: Hannzy, Hanns, Hanne, Hannapanna, Hansipansi, Hannonser finns alldeles för många

Låt som när du är ledsen sörjer till? That Home och To Build A Home av The Cinematic Orchestra

Beroende av: Mat och pengar

Vad tror folk om dig? Oj ingen aning haha..

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och mitt skratt haha :)

Hur imponerar man på dig? Man får mig att skratta och gör mig glad på ett geniunt sätt

Brukar du skratta för dig själv? Ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Fett, eller kommer vi till dig?

Har du haft sex idag: Tyvärr inte :/

Hur svarar du i mobilen: Hallå (med tillgjord röst) 

Vem ringde du senast?: Min chef

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är hemma nu och jag är säker på att jag la tillbaka nyckeln i caféet (min chef letade då efter toalettnyckeln och blameade allt på mig surgubben)

Antal timmar sömn inatt: Åtta-ish

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, sällan jag kommer försent är alldeles för duktig.

Hur känner du dig nu: Trött, hungrig rastlöst men lat

Vanligaste färg på dina kläder: Vanligtvis svart, men försöker variera lite ahahaha too dark

Vad tycker du om fötter: Fy, jag väljer fötter som jag klarar av med omsorg på riktigt. 

Vad saknar du: Mat och någon att gosa med

Hade du en bra kväll igår: Jaa det var mys, var i Rålis med några från klassen plus Tanz och hennes kompisar och tittade på utomhusbio med en massa andra personer

Favorit dryck på morgonen: Juice, Oboy eller en latte

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23 sisådär

Är du blyg?: Ja och nej

Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr inte längre, spelade ju handboll förut men med min härliga knäskada fick jag lägga av med det vilket jag är rätt så ledsen över men jaah.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae

Har du spytt offentligt: Nej tack och lov

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hahahahah ingen aning

Är du nöjd med ditt liv: Jaa det är najs

Är du bortskämd:  Nej inte särskilt 

Vad gör du i morgon: Är hos mamma i Alviken

Vad är det värsta du vet?: Ytlighet, gubbig svettlukt, fötter osv

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!!!

Vad är det finaste du fått?: Oj jag vet inte har fått en massa fint men kommer inte ihåg nåt speciellt sådär

En speciell dag du minns:  Min 18-årsdag hihi den va mys!

Du samlar på: Inget som jag kommer på nu sådär

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pappa hahaha eller Becc

När grät du senast: För nån timme sen när jag tittade på film haha

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj köpa en massa och spara

Vill du gifta dig: Jaaa absolut!!

Vill du ha barn: Jaa 

Är du musikalisk?: Jag kan inte sjunga men är ok med instrument

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaa tror det när jag var yngre












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype