true love

Hej igen.
 
Jag kanske ska fylla på vad som hände igår, det blev faktiskt en riktigt rolig dag/kväll tillslut!
Jag stressade hemma innan jag skulle dra eftersom att jag inte hittade mina hörlurar och antog att min djävul till lillasyster hade råkat ta dem, i vilket fall så fick jag åka till Hötorget utan musik i öronen vilket var otroligt tyst och tråkigt för mig men det funkade. Är en fighter.
 
Mötte upp Alva och Becc utanför Sergels och gick sedan ner till Helmers Café och satte oss där för att äta lunch och vänta på Jasmine och Josse vilket tog en liten evighet haha!
Båda två kom efter ungefär en timme och vi kunde inte låta bli att småpipa allihopa när vi äntligen träffades igen, Josse hade jag till exempel inte sett på hela sommarlovet för att ingen matchade varandra hemma/utomlands haha!
Så det var superkul att äntligen få catcha up med dem efter att de varit i Magaluf och festat som svin.
 
Efter kanske en tretimmarsfika så började vi dra oss hemåt, dock så följde jag och Alva med till Becc istället för att vi bestämde oss för att vi skulle till Grönan senare på kvällen och lyssna på Niello.
 
Vi mötte kort upp grabbarna på donken och sedan skildes vi från varandra lika snabbt, vi tjejer tog spårvagnen till Grönan och de åkte någon annanstans. 
Väl framme på Grönan gick vi mot Lilla Scenen och inväntade lite uttråkat Niello, det var nästan inga där så det kändes verkligen dött. Men så småningom börjades det fylla på men det blev halvfullt vilket var lite tråkigt men grabben har bara tre låtar som folk hört så det var inte särskilt konstigt. Men det var kul att kolla på allt folk runtomkring som bara släppte loss och vi kunde inte låta bli att skratta och härma dem.
 
Sedan köpte vi biljetter för att gå i Lustiga Huset och Insande. Kul som vanligt och fula som vanligt hahah! Insane var helt galen eftersom jag och Alva snurrade som galningar och skrek som små tolvåringar hahahah!!
 
Detta är något som måste göras om fast en helkväll, hade så kul och mysigt!!
 
Idag väntar en slappdag om inget annat, kanske tvingar mamma så att vi kan åka till IKEA och shoppa lite.
 
puuuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype