J'adore Paris

Bonjour!

Jag befinner mig just nu i en av världens underbaraste städer! Har varit här i två dagar och jag älskar staden redan! Har hunnit göra så mycket därav dålig uppdatering. Men jag lovar att berätta allt när jag kommer hem.  Har bara en och en halvdag kvar, måste ta vara på tiden. Har i alla fall redan slösat bort hela min lön som jag tjänade i juni. Men jag har det superbra. Glad och lycklig! Saknar alla! Kanske slänger in ett inlägg senare nån dag. Puss

Vackra Eiffeltornet. Mer bilder kommer senare :)



hivvenation    •     •  

Ditt huvud är lika stort som eiffeltornet hahahHHAHAH fattar du










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype