I'm back bitches

Hej bloggen, long time no see!
 
Tänker inte ens ta upp hur dålig jag har varit på att uppdatera. Men jaa sånt händer när man har haft en sommar man aldrig kommer glömma. Mitt sista sommarlov och ett av de bästa sommarloven! Kan inte bli bättre
 
Jobbade i sju veckor. Låter som sjuk mycket men tiden bara flög förbi. Lärt känna så många nya människor och så har vi pengarna. hahahha bra tider!
 
Paris... Åh den staden! Jag hade supermysiga tider med mor och syster. Shoppade som en galning, åt god mat, lärde mig franska (sajk), tog massvis med bilder, blev kär i Eiffeltornet och bara hade det så bra dessa fyra dagar. Helt klart en stad jag måste besöka igen! Helst med en ung man som jag kan gå hand i hand med till Eiffeltornet. omg vakna Gamm!!!!
 
Palma Nova/Magaluf..
Alla : Hur var det i Spanien?
Gamm : Brutalt!
Enough said. En av de bästa resorna jag gjort. Ångrade absolut inget. Och jag fick prata spanska. Oh god me gusta mucho!! hahahaha
 
Som sagt en av mina bästa somrar. Men nu är vi tillbaka till verkligheten och jag är redan trött.. hahaha 
Var såååå taggade inför skolan men första dagen var inte den bästa. Fysiklabb och nästan fem timmars håltimme. Åkte hem emellan och sov en timme haha så värt. sen var det matte 5 och slutade kl 17. yay
 
Borde gå lägga mig nu för jag ska upp om 5 timmar. mmmm terminen börjar ju bra. sömnbrist ahahahhaa
puss
 
 
PS. Vill bomba bloggen men bilder från resorna och bilder på saker jag har shoppat men har verkligen inte orkat. Åh gud måste sluta vara lat! En vacker dag får ni väl se de där bilderna hahahaha
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype