Åldersnojja och Yolonätter.

 
Ligger i soffan och har huvudvärk. Vill ha isglass men då måste jag ut och köpa det. Orkar inte klä på mig ens. Ge mig glass.
 
Ligger och har värsta åldersnojjan också. Allt går så himla fort, det känns inte som att det var så längesen man var 16 och hade världensbästa sommarlov. Då man härjade ute överallt dygnet runt. Då man var ute tills solen gick upp. Och då man drack vodka på skolgården tills någon spydde. Det var tider haha! Jag vill verkligen inte bli vuxen! Jag vill inte jobba, jag vill inte ta ansvar och jag vill inte förlora det jag ha just nu. Det är inte min grej. Har ni tänkt på alla ni som ska börja 3:an alltså att detta är vårt sista sommarlov och sedan är vi arbetslösaxD. Det låter så himla hemskt!! 
 
Iallafall så har jag bara chillat sen jag kom från landet/Rättvik.Glad över att jag hunnit träffa Hanna och Dilvan! I onsdags drack jag vin men Saga. Sedan drog vi på oss klackskorna och drog ut med Nils och Vilmer och deras kompisar. Dansade i nån timme och drack öl tills fötterna sa neeej! Ska alltid ha med mig sneakers i väskan. Lord vad jag fortfarande har ont i fötterna. Som vanligt kommer man ej hem när man bor i Vällingby så vi skulle sova hos Simon. Gick från Sergel till Fridhemsplan barfota, Gav bort mina kontanter till fyllon och sjöng på Djurgårdsramsor. Och sedan när vi gick längs med vattnet slängde vi av oss kläderna och hoppade i. Det var en sån där Yolo natt! Kom till Simon runt 5, inte lika kul dagen efter när man var tvungen att åka hem i klackar och ruffsigt hår och killarna va tvugna att ha gårdagens fina skjortor med adidasbyxor eftersom att deras kallingar var blöta. Riktig walk of shame var det!
 
Nu ska jag äta frukost. Får glömma den där isglassen.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype