aa vad händer i skolan idag då tanz

hola mi amigos. senorita hanna is here for you.
 
idag sticker jag in till stan för att ha en liten reunion med tjejerna vilket jag är otroligt tagg på! vi alla har varit borta och är sugna på att lyssna på allas tokerier så det ska bli hur kul som helst, plus att jag har saknat hela gänget tillsammans!
 
är lite sur för det känns/ser ut som att min bränna har försvunnit lite. hoppas att vi åker på semester med mamsen så att jag kan sola klart för i år haha, älskar att vara brun på sommaren, men sommaren börjar trappa ner.
 
skolan börjar om tre dagar och jag har ingen aning om vad jag ska göra de här sista dagarna. 
 
detta inlägg sög tyvärr eftersom att jag inte kom på vad jag skulle skriva sen hahaha...
 
puuusss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype