Ljusets hastighet

Har träningsverk från boxningen på idrotten. Så jävla otränad.
Var ute och sprang idag. Kände mig så duktig. Spang 20 min i sträck och typ dog. Så jävla otränad.
Glömde dessutom att starta runkeeper så fick inte veta stäckan jag sprang. Så jävla otränad.
Men duktig var jag. Det tycker jag. Måste ut och springa oftare, kondisen är inte på topp. buhuuu
 
Det är fredag i skrivande stund. Yesyesyes!! 
Det ska bli sjukt skönt med lov. Dock ska jag jobba alla dagar i veckan. para rullar in som det ska
Fyller även år på lovet.. på lillördagen! Feeekkkkkkkeeeeeee
Annars händer det nog inte så mycket, skönt med sovmorgon i alla fall
 
Måste ha sömn. Sömn är viktig bla bla blaaaaa
Godernatt Brodernatt
 
Ps. saknade solen kom tillbaka idag men imorgon är den nog borta igen :(
 
Idag har det har gått 100 dagar sen nyår... shit tiden går så fort. blir nästan rädd
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype