99 problems

Spenderar min sista dag som 17åring hemma och är efter-magsjuk. Skönt att få stanna hemma en till dag, men jag saknar mina vänner som en galning. Behöver trots allt lite omväxling efter en långsam halvvecka i Falun. Systern är inte världens bästa sällskap efter ett tag.
Satsar på att vara pigg och glad imorgon när jag insett att jag kan köpa cigg och öl på ICA när jag vill. Ipren också. Har hets-drömt om hur mina kompisar har varit på mig som små satungar om att dra ut och klubba, speciellt Gamm hahahahah!!
 
Ska hur som helst försöka städa rummet nu när det ser ut som ett bombnedslag. Sola och läsa. Plugga svenska och kanske vila lite. Dricka en massa vatten så att jag får tillbaka all vätska jag gjort av mig med.
 
puuss
 
 


Gamm    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

VI SKA GÅ UT IMORN










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype