Jag går inte isär när jag går med dig

 
Jag vill sitta i hennes kök och lyssna på Håkan i låg volym.Bakrunden till vårat prat om hur vi tror det blir ikväll, vem som kysste vem igår och vem som skickade fyllemess till vem.Vill sitta där och dricka mineralvatten med is i väntan på hennes leverpastej mackor med saltgurka.Jag vill lämna hennes hus en sommar dag då båda har klänningar och solblekt hår.Klirr i väskan och då solen är påväg ner.Vill korsa den stora gatan med henne vid min sida.Vill känna ruset i blodet en timme senare på stranden.Med henne och 50 andra.Och sedan vill jag kyssa bort alla hennes sorger.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype