I was frightened of every little thing that I thought was out to get me down

Jag har en för jääävlans mycket plugg hemma och jag rör inte ens böckerna. Tar inte riktigt tag i sakerna. Är medveten om att pluggandet skapar en massa lidande men inte slutänden är det något jag måste tacka för. Om jag alltså får tummen ur röven och tar tag i saken.
Imorgon.
Imorgon ska jag sätta mig ner och koncentrera mig på allt.
Ska köpa en massa gott och plugga.
En franska-inläming som innehåller tre franska texter och några översättningar. Orkar ej
En fet foto-powerpoint som jag inte förstår nånting av + tre foton som måste tas för att sedan sättas in i powerpointen. MIN MAMMAS DATOR HAR INTE POWERPOINT?! Orkar ej
Svenskaprov på medeltiden och en bok jag inte förstår mig på. Orkar ej
Muntligt förhör om ideologiers perspektiv på konflikter. Orkar ej
+++++++++++++++++ en massa bajs som ska in om hundra år men som finns och gnager där i bakhuvudet.
 
Skolan över huvud taget känns inte riktigt som att den har börjat igen efter ett kort lov. Känns som att jag har drömt mig igenom alla lektioner.
 
Min mobil är sönder och jag är helt lost utan den. Har ingen aning om vad jag ska ta mig till utan musik eller kommunikation över huvud taget.
jagdaksjdhaknsjdhaskd,jklas
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype