When i look at you my brain goes crazy

  • 1: Could you go the rest of your life without smoking a cigarette?
          Haha jaa, har inte lyckats bli beroende så det är lugnt so far!
  • 2: Are you single/taken/heartbroken/confused?
          Singleee ladie
  • 3: What if I told you that you were pretty?
           Antar att jag hade sagt tack detsamma och blivit glad :)
  • 4: Ever been told “it’s not you, it’s me”?
         Njeee inte direkt haha!
  • 5: Are you interested in anyone right now?
          Lite ja, dock är det hela rätt så oklart om man säger så vaaaa
  • 6: What are you looking forward to in the next week?
          Ingenting lol, har prov och inlämingar vilket jag inte lyckats tagga över ännu
  • 7: Do you want to be single?
          Neeeej vill mysa och pussas och hålla hand och prata hemlisar och skratta hela natten låång
  • 8: Did you go out or stay in last night?
          Jag var trogen pluggis och pluggade historia som en galning till provet idag
  • 9: How late did you stay up last night?
          Alltså, jag gick typ och la mig vid 11 eller nåt... ville inte vara trött idag bre
  • 10: Can you recall the last time you realized you liked someone a lot?
          Sist jag tyckte om någon jättejättejättemycket var nog i slutet av åttan haha
  • 11: Last three things you had to drink?
          Vadå.. innan man dör eller? Jag vet inte, det är ju knappast kul att ha druckit något skitäckligt innan
           man dör och ba fan äre för jävla bajssmak i munnen. Nej jag har ingen aning, vatten typ. det är gott
  • 12: Have you pretended to like someone?
          Nja ja nej ja nej alltså njae
  • 13: Have you ever told somebody you loved them and not actually meant it?
          Hahaha neej inte vad jag kan komma på, säger det inte särskilt ofta!
  • 14: Honestly, has anyone seen you in your underwear in the past 3 months?
          Mina friendz all the time <33333
  • 15: Is it hard for you to get over someone?
         Beror ju helt på vem personen var och är nu
  • 16: Think back five months ago, were you single?
          Haha yes!
  • 17: What were you doing at 12:30 this afternoon?
          Hade pruuuuuv
  • 18: Hold hands with anyone this week?
          Med jasminiiis min midgetkompajonis all the time
  • 19: Could you go for the rest of your life without drinking alcohol?
         Haha jaa självklart! :)
  • 20: What would you name your future daughter?
          Jag vet inte, typ Måns
  • 21: Do you miss anyone?
          Jaa buhu :(
  • 22: Have you kissed three or more people in one night?
          Kommer inte ihåg haha men tror inte så va
  • 23: Did your last kiss take place in/on a bed?
          Nahahaha faktiskt inte, i min soffa lol
  • 24: Are you good at hiding your feelings?
          Jag hoppas det, i alla fall i rätt tillfällen
  • 25: Have you ever cried from being so mad?
          Mhmmhmmmm
  • 26: Who did you last see in person?
         Sofia och Tova sitter bakom mig...
  • 27: Are you listening to music right now?
         All day, all night
  • 28: What is something you currently want right now?
          Mat, en pojkvän som matar mig och bra väder
  • 29: What is the last thing you said out lot?
         "Tur att hon inte pruttade på mitt huvud" då Sofia precis satt Tova på mitt huvud ??!
  • 30: How is your heart lately?
        Braaa hoppas jag?
  • 31: Do you wear the hood on your hoodie?
          Daawg are you fucking kidding with me? (my hat my shoes my coat louis vuitton stitch..lol what)
  • 32: Are you wearing socks?
         Nej det var svettigt
  • 33: What do people call you?
         Hanna, Hannsy, Hannz
  • 34: Will you talk to the person you like tonight?
         Haha asså what, nej skojar du eller?
  • 35: Are there any stressful situations in your life?
         Yes very mäny stressful moments (dialekt på den va)
  • 36: Who did you last share a bed with?
         Med min syrra, dock så låg vi liksom inte tillsammans eftersom min säng har en "inbyggd" säng under
         sig, fattar ni? Alltså man drar ut den...
  • 37: Did you do something bad today?
         Jaa, jag gick lite tidigare från sista lektionen.. Dock för att vi egentligen hade slutat men min
         älsklingslärare "tvingade" oss att vara i skolan till 14.40 istället?! haha nänä den funkar inte
  • 38: When was the last time a member of the opposite sex hugged you?
         Idag lol, kramas hela tiden med mina killkompizar
  • 39: Do you get stressed out easily?
         Haha alltså ja, när jag har dömycket att göra som till exempel nu...
  • 40: Will you sing today?
         Yes, änd väry falskt aswell
  • 41: Have you ever wanted to tell someone something but didn’t?
         Haha jaa, händer ibland
  • 42: Who do you go to when you need to talk to someone?
         Mina närmsta vänner och sedan mina föräldrar och min syster
  • 43: Have you ever been taken to the emergency room in an ambulance?
          Faktiskt inte när man ändå tänker på alla de gånger jag varit tvungen att åka in haha.. Pappa är trogen   
          chaufför
  • 44: What are you listening to right now?
          Oskar Linnros nya låtar, jag dööör va bra han är!!
  • 45: What is wrong with you right now?
         Jag har för lite mat i magen
  • 46: What is on your wrists right now?
          Min tröja...
  • 47: Where did you get the shirt/sweatshirt you’re wearing?
          Lager 157 <33333
  • 48: What do you like better: hot chocolate or hot apple cider?
         Haha alltså what the actual fuck...? Har aldrig hört talas om varm äppelcider så jag väljer varm choklad
         för det är alltid mysigast att dricka på vintern när man fryser som ett cp
  • 49: Do you make wishes at 11:11?
         Naaaj men gud jag gjorde alltid det i högstadiet med Jossan ååh!
  • 50: Are you a good artist?
          Haha ingen aning, det får andra bedömma
  • 51: Love really is a beautiful thing huh?
          Jaa, när man är med rätt person är det myyys
  • 52: Do you miss the way things were six months ago?
          December? Nja det var snö och kallt. Föredrar det såhär, plus att det är sommarlov snart!
  • 53: Ever been on a golf cart?
          Lol nej, men ska önska mig en när jag fyller 30.
  • 54: Do you have trust issues?
         Ibland ja
  • 55: Ever stayed up all night on the phone, with who?
          Nästan ja haha, never tellin yah
  • 56: Do you own something from Hot Topic?
         Neej men ska skaffa denna tröja
     
  • 57: Do you use chap stick?
          Bara när jag har torra läpparr
  • 58: Have you ever slapped someone in the face?
         Råkat jaa hehe. Fick dock slå pappa en gång i ansiktet och det kändes fett bra...
  • 59: Do you have a little sister?
          Två gosisar!
  • 60: Have you ever been to New York?
          Förra året ja! Sjukt coolt men det var så jävla varmt så ville bara åka iväg hahaha, vi var dock bara där i
          en dag
  • 61: Think of the last person who said I love you, do you think they meant it?
          Maamaaa loooves meeee
  • 62: Have you hugged someone within the last week?
          Yes yes very mäny
  • 63: What were you doing at midnight last night?
          Sov som en gris
  • 64: Have you ever regretted kissing someone?
          Haha yes
  • 65: Is there one person in your life that can always make you smile?
          Jaaa
  • 66: Were your last three kisses from the same person?
          Haha nej
  • 67: Have you kissed anyone in the last five days?
          Neej, men har pussat på TovaSwaggers tjockiskind en massa idag!
  • 68: Would you rather sleep with someone else or alone?
          Beror ju helt på vem personen är... xD
  • 69: Will next Friday be a good one?
          Jaaa jag hoppas det!!
 
Puss!
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype