Tystnad,tagning,Explosion!

Har inte mått så här bra på länge. Blir helt galen av lyckorus och jag känner hur jag verkligen lever för mig själv nu. Kanske låter egotrippad men ärligt talat har jag alltid levt för att få andra att må bättre och skitit i mig själv och skitit i vad jag egentligen vill och känner och anpassat mig till alla andra istället. Nu mår jag så bra. Jag hoppas det håller. Vi satt i tunnelbanan mot Hagsätra, jag och mor och hon sa att jag såg glad ut och jag svarade att varför ska man vara ledsen när det finns så mycket att vara glad över? Har även skaffat p-piller och jag märker verkligen att jag får humörsvängningar men det får liksom mig att uppskatta det mer när man blir glad över något.
 
Jag är glad över att jag lärt känna nya människor som jag tror kommer stanna länge i mitt liv. Och jag är glad för att jag behåller mina härliga gamla vänner som jag älskar så sjukt mycket. Det är inte ofta jag använder ordet älska och det kan knappt beskriva hur jag känner för dom. Shit vad töntig jag är nu men så är det väl ibland med mig.
 
Om jag hade någon slags högre makt skulle jag vilja få precis alla att känna så som jag gör nu!!
 
//TANZILA
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype