tills döden skiljer oss åt

Nästa sista riktiga skolveckan, fyfan vad stress!
Har dock satt upp en massa pluggscheman med pappa eftersom jag sopat min pluggmetod fett typ. Fick mitt första F, haha har aldrig fått F i hela mitt liv så jag var lite lätt skakig även fast jag hade gått och laddat på det. 
    Aja hela denna vecka går åt att plugga till de sista proven och inlämningarna. Jag har mitt sista nationella prov i franska också, lite lätt nervigt eftersom det är muntligt men jag kommer antagligen vara med Jasmine och Alva så det löser sig nog. Vi kommer säkert skratta ut varandra för att vi är så sjukt dåliga. 
 
Vill sluta ettan för gått men ändå inte, jag har så mycket som jag inte riktigt fått in i skallen och en massa som jag inte har gjort som jag borde ha gjort vilket gör att det blir så jäkla virrigt och man blir så trött på att tänka på hur tvåan kommer att bli. Fyfan, har haft tillräckligt med plugg nu, men det ska bli skönt med sommarlov och inga stressveckor som innebär att man har tre inlämingar och två prov att göra.
 
Ok guys, har helt missat att berätta några saker som har hänt nu under veckan vilket jag är sjukt glad över! :D
 
  1. Pappa och Jenny fick äntligen ett hus!! De skrev på kontraktet i onsdags och vi flyttar troligen dit i början av augusti. Är så sjukt glad, har längtat att få flytta till hus igen. Plus att det är så jävla tight nu med alla i lägenheten. Dock är det ju lite tråkigt att lämna tuggarlivet, men jag kommer att hälsa på så ofta jag kan + att alla mina fina ortenkompisar är välkomna hem till mig när de vill och samtidigt som jag är där.
  2. Jag ska till Bråvalla med mina favotjejer från klassen!!! Det ska bli så jäääävla kul, taggar sönder! :D
Nu ska jag ta en check på Game of Thrones ma babeh.
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype