Saknar valborg

Visst, Valborg är något som är otroligt överskattat i tonåren men allvarligt talat så saknar jag tisdag och onsdag. Jag hade så himla kul, har aldrig haft så kul på valborg förut.
Inte för att det hände något speciellt, men jag fick bara en otroligt lyckad dag och kväll och natt.
 
Kvällen spenderades på Le Ekerö med skönt folk hemma hos Olof my Swagboy.
Pizza till middag och sedan lite brashäng. Sprang runt i Ekerö, pratade med fulla personer, jämförde våra håriga/ohåriga ben. Mina var bleka som fan och Oscar sa att jag var en fisk, dock var Kentaro blekare den fisen. Vi klättrade upp för ett berg och tittade på hela Ekerö, sedan halkade jag på vägen ner vilket är total standard för mig, buhu. Tittade på southpark, fotboll och myste med en katt som heter Sally hemma hos Davidosh. Vi pumpade musik och spelade pingis i minst två timmar hemma hos Olof tills vi var helt svettiga. Jagade och skrämde varandra utanför Olofs hus. Hade stenkastningstävling på en lyckstolpe, jag vann pga fusk.
Pratade om en massa konstiga saker och skrattade som en dåre.
Sov hemma hos Becca, tog en lång prommis dagen efter och provstudsade lite på hennes studsmatta.
Vill spola tillbaka och uppleva hela kvällen och gårdagen hos Becca igen.  ...Eller så åker jag bara till Ekerö och våldgästar alla, det funkar också.
 
Puss!
Hanna
 
har snott alla bilder från Beccosch min bejb.
 
 
 







 


Bexxxx    •     •  

Yaaaay du får våldgästa moi när du vill!!!!

Svar: AJ WEEELLL
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype