Kungsträdgprden och One Direction

Har haft en otroligt härlig vecka med vänner och familj!
 
På tisdagen slutade vi tidigare och då drog jag, Becca, Alva, Jasmine och Kentaro in till stan för att kolla på kläder och mys-lök-hänga i Kungsträdgården. Det var hur fint som helst och vi tog en massa härliga bilder på oss alla. Eller Kentaro tog på oss tjejer för han ville inte vara med på bild... lol och han som är modell.
 
Sedan igår slutade jag också tidigare. Jag och Alva drog till Donkish och åt glass och pratade om en massa som händer och sedan drog jag hem för att ladda min telebobo inför 1D-konserten.
När mamma kom hem 20 min innan vi skulle dra till tuben började Sofia leta efter biljetterna och hon kunde inte hitta dem. Vi alla fick panik, jag var tvungen att springa ner till bilen i garaget för att kolla om kuvertet med biljetterna låg i påsarna som mamma skulle kasta i miljöstugan. Hittade de sen i min SO-bok som jag gömt för alla ehehehehe.
Vi rusade iväg, nerviga som fan och gick av i Solna Centrum för att sedan följa strömmen till arenan.
Fy satan var stor den var! Och den var delad på mitten så kunde tänka mig hur resten skulle sett ut. Herre min gud, det var mäktigt!
Våra bebisar kom ut runt nio och vi skrek som galningar och sjöng med i alla låtar, dock kunde jag inte alla eftersom jag inte orkat lyssna igenom och lärt texterna till alla låtar. Men det var epic ändå eftersom de sjöng I want it that way med Backstreet Boys och jag skrek som en galning eftersom vi lyssnade på de som tokar när vi hade brunch hemma hos mig hahhahaha. Det var bäst!!!!!
 
Jag har kanske en chans att få ett sommarjobb på Folksam i deras växel också, dock är det inte HELT säkert eftersom hon jag pratade med ska framföra fler personer för sin chef så ja... Men jag hoppas på att jag får jobbet så att jag kan få åka till Bråvalla med mina kåhåmpizar!! :D
 
Snart kommer min studybuddy och sedan ska vi åka till Bromma Blocks.
 
Puss!
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype