Folk talar om oss,säger att vi inte hör ihop.

10 bästa sakerna idag
-Det är fint väder
-Drack oboy till frukost
-Fick sluta tio minuter tidigare från spanskan
-Åkte med Vilmer och Emma imorse
-Mamma kom med jordgubbar
-Jag såg en fjäril
-Hittade en bra låt av Håkan som jag inte lyssnat på men som jag ska lyssna sönder
-Min granne skrek hej över gården,då blev jag glaa
-Mor sa att jag har fina ögonx)
-Fick fjärilar i magen av ett sms
 
9 platser du hånglat
-I mitt rum
-i en busskur
-Utanför min port
-Bensinmacken vid Hby/Grimsta
-i en toalett
-På en bänk
-I biblioteket
-På min mors säng
-På ängen utanför
 
 
8 ord som beskriver dig
- kortväxt 
- svartsjuk
-Dryg
-Impulsiv
-Kåt
-Trött
-Rolig
-Swag
 
7 låtar som väcker minnen
-Fix you-Coldplay
-Försent för Edelwiss-Håkan Hellström
-Kevlarsjäl-Kent
-Dancing in the moonlight-Toploader
-Calling-Sebastian Ingrosso
-Genom eld-Oskar Linnros
-Jag är en vampyr-Markus Krunegård
 
6 drömmar
-Åka långt bort,till något varmt land och stanna där
-Få en egen lägenhet
-Äta hur mycket jag vill utan att gå upp i vikt
-Slippa mens
-Sommar året runt
-Bli kär påriktigt
 
5 hemska minnen
-Min första fylla
-När min morbror dog i cancer
-Dagen då jag svalde en fluga
-När jag var magsjuk och spydde upp nudlar
-Nians avslutning,då alla grät
 
4 dofter
- regn mot asfalt
- Clean - varm cotton
- grillat kött
-Bensin
 
3 saker du aldrig gjort
- Åkt utomlands själv
-Sett star wars och sagan om ringen filmerna
-Haft ett husdjur(förutom fiskar)
 
2 hemligheter
-Jag tycker det är gay när killar rakar sina armhålor
-Jag vet inte om jag har varit kär
 
1 sommarminne
-Landet sommar 2012,när vi åkte själva till stugan och hade det bäääst!
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype