Don't close your eyes, I don't know where to look without them

Namn: Hanna Ingrid Marianne Wallberg (Jävla bonde-royal-namn)

Ålder: 17

Längd: 1.60

Sko-storlek: 37/38

Född: I Stockolm

Bor: Alvik/Vällingby

Gör just nu: Lyssnar på musik och bloggar bre

Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, omtänksam och mysig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Lat, förjävlig när jag har mens och mes på att göra nya saker

Vad är du rädd för: Mörkret, läskiga gubbar, ormar, paranormal activity (jävel som kom på den jävla filmen hatahatahatahata)

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina betyg i matte (lol), mitt hår, mina sköna säng (vadfanskajagskriva)

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat på riktigt än, men "roligaste" praoen var nog på pappas jobb i 8an hahahahaha...
Har du körkort och egen bil:
Nein

När tar du ditt körkort: Om några år antagligen, är inte särskilt sugen just nu. Tuben finns alltid i närheten

När grät du senast: I lördags

När skrattade du senast: För någon stund sen när Jenny trodde att jag fjärtade (i detta fall gjorde jag inte det)

Vem åkte du bil med sist: Daddy bre

Vem åt du mat med sist: My classmates♥

Vem sov du hos sist: becca på Valborg!

Vem sov hos dig sist: Längesen faktiskt men det kan nog ha varit Tanz

Vad var du rädd för när du var liten: Döden och mörkret.. så jävla dyster hahaha

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Dagisfröken, delfinskötare osv

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Det är några gånger faktiskt haha, jag och mitt knä♥

Värsta smärtan du råkat ut för: Fysiskt, mitt knä

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mat all the time, vänner och familj, cashflow, bra betyg

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Jag vet inte haha, men några få bråk med vissa personer osv

Har du någonsin sportat: Yes älskar idrott! Dock är jag lite back nu med mitt knä men jag körde handboll i tre år ungefär men slutade i nian då knät inte ville hålla sig på plats. Innan handbollen körde jag friidrott och lite kampsport och så simmade jag när jag var yngre haha.

Någon du ser upp till: Jag ser upp till mina föräldrar otroligt mycket! De inspirerar mig till att göra en massa saker och hjälper mig i mina svåraste situationer.

Vad finns alltid i din handväska: Min plånbok, nycklar, mensprylar, hörlurar, parfym, lite småpengar också ifall att.

Har du varit utomlands någon gång: Många gånger! Thailand, Malaysia, USA, Italien, Frankrike, Spanien, Danmark, England, Irland (har även mellanlandat i Norge, Holland och Turkiet)

Vilken plats var finast: Det beror helt på vart jag var i länderna haha så jag kan inte välja men Frankrike och Italien är hur fint som helst att åka roadtrip genom!

Största stad/städer du varit i: New York, Los Angeles, San Francisco, San Diego, London, Köpenhamn, Bangkok, Kuala Lumpur, Rom, Barcelona, Paris, Dublin

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger:  Nej!

Rökt: Har testat, ja

Snusat: Testat en gång, aldrig mer

Druckit: Yes

Har du piercing eller tatuering:  I öronen, swag

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska ha humor, vara längre än mig, fint leende, omtänksam, mysig whenever, pratglad, fin personlighet... Man måste ju lära känna killen innan man kan bestämma sig helt att det verkligen är rätt kille för en!

Finaste komplimang du fått: Kommer inte ihåg sånt, men blir alltid varm och glad när vänner och familj tycker att jag är fin eller gjort bra ifrån mig! 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång:  Hmm jaa..

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Några gånger ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahahahahhaha nja

Hur många sex-partners har du haft: Noll

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Alltså, det beror faktiskt helt på hur jag känner mig för tillfället! Jag älskar att åka ut på landet och skita i allt och alla, bara vara. Men jag älskar också storstads-känslan, att känna sig helt omringad av höghus och människor + all shopping neheheenehehe

Hamburgare eller pizza: Beror helt på suget

Kött eller fisk: Kött fifan

Hund eller katt: Hund även fast jag har två katter :$

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet 

McDonalds eller MAX: Beror helt på vad som finns och inte finns på ställena... Ska man ha goda pommes är det dock BurgerKingan som gäller

Vin eller Öl: Öl haha

Charter- eller skidsemester: Chaaaarteeer

Sverige eller Utlandet: Beror helt på haha

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Futbåll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommarrrrrr

Vår eller höst: Sen vår och tidig höst lol

Flyg eller tåg: Flyg!

Bil eller buss: Bel

Langar ännu en lista eftersom jag inte hade så mycket att skriva om. Lagningen gick prima, hela skallen skakade så jag tittade i kors och trodde att jag skulle svimma.
Proven gick väl som planerat.. Hoppas på E i alla fall, hehe då kan man ju pusta ut på riktigt.

Ska mysa ner mig ensam i sängen och kolla på Game of Thrones, fucking bezthezt.


Puss!
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype