Lycklig på denna olyckliga planet

Har precis kommit hem från landet, och har precis läst ut Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Åh vad boken är bättre än filmen. "Livet ska vara som för en fjäril en sommardag". Dagarna är alldeles för korta och sommaren går mot sitt slut. Inte än,men det är så jag tänker nästan varje dag och jag önskar att jag kunde säga att det här blir den bästa sommaren men det kan jag inte.
Nu har jag ingenting att läsa, förutom en bok som jag fick med från landet. Det var mysigt där. 15 sönderkliade myggbett och sommarblekt hår. Varför är sommaren så kort? Det är verkligen det ända som finns i huvudet på mig och jag mår nästan dåligt av att tänka på det. Vill ha långa dagar och korta nätter,sönderslitna skor och skavsår på fötterna, sand o bikinin och gräsfläckar på jeansshortsen.
 
Men även om sommaren är kort och även om jag har fula sommarärr på kroppen så är jag lycklig på denna olyckliga planet tack vare han och dom.♥ Nu ska jag bara ta det lugnt,äta och bli fet.
 
//TANZILA
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype