These lips can't wait to kiss your skin

Mår bajs men det är väl najs?
Alltså, börjar bli sjuk så in i bomben. Vaknade runt halv fem i morse och hade så jävlans ont i halsen att jag inte kunde själva ett skit. Ursäkta min franska hahahah. Pallar inte sitta och skriva som en formell liten gubbe och tro att alla ska uppskatta det. Men i alla fall, det suger. Är trött, huvudet bultar och snoret rinner. Tack mamma för att smittade mig<3333
Kanske smiter hem mot slutet av dagen, orkar inte dra runt på min trötta kropp ända till kvart över fyra. Vill sova bort allting och bli frisk igen.

Aja, ska äta frukost nu.

Puss!
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype