Ingen kan röra oss

Blev på listhumör när brunisen där nere langade en skön såatteah, jag veeeell ocksååååå
 
  1. Vad vill du ha just nu? En mysig kram och kyss i nacken
  2. Vad är du rädd för ska hända? Jag vet inte, att jag kanske svälter, jag är så vidrigt hungrig. je mej moat
  3. Hur många stora kärlekar har du haft?  En eller två.......
  4. Vilken är den bästa filmen? Alltså, jag suger på denna fråga eftersom jag hela tiden hittar nya filmer som är så himla bra och sen glömmer jag bort dem och sen tittar jag på dem igen och ba aaaaahhhhh film-orgasm bäzta jag sett men whatever. Mitt svar är: jag vet inte
  5. Brukar du läsa böcker?  Haha va, jag eller va? Ja
  6. Vad irriterar du dig på just nu? Att jag är så jävla hungrig. Skulle kunna äta papper.
  7. Vem skulle du vilja se ut som? Jag vet inte, Miley fucking Cyrus...
  8. Om du hade en miljon, vad hade du köpt? Massa mat och grymma saker som jag älskarrr
  9. Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? Med känslor definitivt.
  10. Vad ångrar du mest av allt? Saker jag trott och sagt
  11. Vart drar du gränsen för otrohet? Bara att vara otrogen är väl ett stort steg över gränsen...
  12. Vem bråkade du senast med och varför? Pappa, för att jag råkade röja ut typ allt innehåll i städskåpet FAST det inte var jag som pulat in allt som en jävla dåre bara för att kunna stänga dörren. :)
  13. Har du varit underviktig eller överviktig någongång? Lol var faktiskt en liten mullis när jag var yngre, typ i lågstadiet. Sedan var jag lite underviktig i åttan-nian eftersom jag slutade träna handboll pga knät.
  14. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Skulle vara så jävla rädd, men om jag fick en gratistur skulle jag lätt göra det!
  15. Tror du att man kan vara vän med sitt ex? Haha beror på....
  16. Lever du efter en religion? Både ja och nej.
  17. Vilken är ditt favoritämne i skolan? Psykologi och Religion
  18. Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? Haha alltså, ja under en viss period kanske, men jag tror att sex är något som utvecklar ens förhållande till något starkare än vad det var innan.
  19. Läser du bloggar? Isåfall, vilka? Jaa, kompisars som jag inte får berätta om, sedan kikar man ju in lite på andras osv
  20. Vilken kändis ser du upp till? Ingen aning, lol
  21. Hur ska en perfekt förebild vara? Självsäker person som ser upp till många folk och bryr sig om de i sin omgiving.
  22. Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? 27 år... Hmmm, kanske utbildad eller håller på. Har rest en del och har ett mysigt jobb och fina vänner + en myyyyyyssssssnyyyyggggg pojkis.
  23. Vad står det i ditt senaste mottanga SMS?  Jahaa!!! Najs ska koljan - Lol Tanz suger på att stava.
  24. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild från nyår med mina fina vänner.
  25. Hur är du på fyllan? Vinglig, fnissig och pratglad. 
  26. Vilket är ditt största problem för tillfället?  Mitt knä och näääär jag ska få operera det.
  27. Vilken är din favoritdrink? Hahahaha har ingen. Men jag älskar Coca Cola....
  28. Vart skulle du helst vilja bo? I en fin villa utanför le Stockhölm.
  29. Hur ser en perfekt helg ut för dig? En fin helg skulle jag umgås med vänner och äta asmycket och prata om allt inget.
  30. Vem ringde dig senast? Josefine Östman, ful tjej i min klass... (HAH nej jag skojar)
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype