ni lär känna mig på grund av alla listor

VEM

Vem är i rummet med dig? Sofia
Vem fick du senaste sms av? Tanz
Vem tänker du på nu? Många haha..
Vem pratade du senast i telefon med? Sofia, nåt om en app som gav en virus osv
Vems hus var du senast i? Om inte min egna lägenhet var det nog hos ägarna av hunden jag går ut med
Vem önskar du var med dig nu? My future boyfriend lol
Vem är din favoritsläkting? Min mormor, åh saknar henne.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig, baby
Var handlar du mest? Coop i Vällingby och Ica i Alvik
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ingen aning, har på mig en morgonrock hahaha!
Var åkte du senast bil? Kommer inte ihåg haha, åker typ aldrig bil längre.

VAD

Vad åt du senast? Chips <333333
Vad drack du senast? Läsk <333333
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? Förutom mina byxor är det nog en tidning
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favorit färg? Typ... Blå typ
Vilken film såg du senast? The Odd Life Of Timothy Green, så himla söt men sorglig film
Vad hör du just nu? Musik i ena örat och tv-programmet som Sofia tittar på i andra .

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja haha, sover i Tanz och Gamms hela tiden
Hånglat på en bio? Haha nej, har aldrig dragit på bio ensam med en kille
Hånglat i skogen? Inte än lol
Tyckt att din kusin är het? Nja haha
Sovit naken? Jaa, och jag hatar det haha...
Kört över hastighetengränsen? Nää
Målat om ditt rum? Nej, haha
Dansat framför en spegel? Hela dagen, varje dag.
Fått hicka? Längesen nu haha
Dumpat någon? Haha jo det har ja                                                                                                          Stulit pengar från en kompis? Kanske en enkrona eller så haha
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Njäää inte vad jag kan minnas
Varit i slagsmål? Haha sparkas och slåss med min syrra lite då och då, nejmen det var längesen ju
Smugit ur ditt hus? Säkert
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Yes box, many times
Hånglat med en främling? Nej!
Älskar eller saknar någon nu? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buhu

 

Jag fixade min chompiz Beccas bloggdesign för ett tag sen. Check it out bitchacos. Klicka här

Puss!
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype