Jag vill ha dig och inte dina vänner

är stört trött och har ont kroppen, som om jag vore bakis och gjort illa mig på festen dagen innan men inte kommer ihåg hur. fast nu har jag ju opererat mig och min kropp håller på att trycka ur alla äckliga grejer den har fått i sig typ.
asså jag orkar inte, min mage är cp och jag kan typ inte äta godis eller annat fett utan att mina inre organ krampar. bajsbajsbajs.
var tvungen att linda in mitt knä i plastfolie idag när jag skulle duscha, det får tydligen inte bli blött nu när huden håller på att läker osv under mina fina och blodiga plåster.
 
aja har inte intressant att skriva om. är dötrött. hejdå











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype