he said if you dare come a little closer

Min knäoperation, är det något jag behöver gå och oroa mig inför? Är det något jag behöver bli nervös för? Shit vill inte bajsa på mig seriöst. Jag har ju varit så sjukt beredd inför det här. Jag har ju vetat om att jag ska operera mig det här året. Jag till och med drömde om det i natt, hur creepy är inte det på en skala?!
Men nu har jag liksom ett datum. Kan inte bara en fet fé komma till mig och trolla fram ett helt jävla knä så att jag slipper göra denna operation, gå på kryckor i högst en månad och rehaba som ett svin för att kunna springa som jag kunde förut.
Gud vad jag saknar att få springa. Verkligen tänja ut på musklerna i benen och springa det snabbaste jag kan. Jag sprang så jävla snabbt förut. Jävla adrenalinrus man fick varje gång. Saknar säkerheten till att springa. Att veta att man faktiskt kan springa ifrån saker.
Jag menar, får sånna där läskiga tankar då jag får för mig att en ful och äcklig gubbe ska dyka upp från ingenstans och så står jag där som inte kan springa utan att knäcka halva knät och sedan dö. Ah, jag dör faktiskt. För det gör så slynigt ont.
Jag älskar att skriva fula ord. Mhhhhhhh vad skönt det är!!!
 
Aja, ska till en sjukgymnast på tisdag osv. Ska bli så himla inte kul.
 
Slutade tidigare idag så jag, Alva och Keno drog in till Gallerian och åt yoghurglass och kollade en massa kläder haha. Fick med mig en fucking kofta från Vila.
 
Orkar inte med vintern längre, seriöst det snöade så sjukt mycket idag. Glömde både skåpnyckel och mina vanliga nycklar i skåpet så jag var tvungen att dra hela mig själv upp för mossen-backen fram och tillbaka. Jädra svin-jobb, varför får jag ingen snygg rumpa? Jag köttar ju upp för backen varje dag!!
Vill bara ha sommar. Snälla, ge mig sommar. Eller åtminstone vår så att jag kan fylla år. 76 dagar kvar nu.
 
Slut för idag.
 
Puss!
Hanna
 

 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype