Future

Jag satt på tunnelbanan igår på väg till skolan och drömde lite lätt.
Blicken vandrar omkring bland folket och sedan på alla planscher. Min blick fastnar för en som handlar om volontär-arbeten utomlands. "Volontär-arbeta med delfinforskning i Kenya".
Pling! Den fastnade på en gång i huvudet.
Alltså, fatta vad coolt att dra iväg så där efter att man tagit studenten på sommaren och arbeta med djur i en helt annan kontinent. Jag har aldrig varit i Afrika så det vore så jääävla coolt att bara göra det.
Dock måste man betala en viss summa för de veckorna man är där. För två veckor behöver man betala runt 10.000 men då ingår mat boende, flyg och transport osv. Det vore så sjukt fett!!
Det fanns andra som typ... Arbeta med elefanters utveckling i Thailand, eller arbeta i naturreservat i USA eller Kanada och det skulle vara sjukt kul också!
Men helt plötsligt fick jag en liten bild av det jag skulle kunna tänka mig att göra efter att jag tagit studenten.
 
Nu måste jag kila iväg till skolan och ha två roliga lektioner. Efter det får vi se vad som händer. Är sugen på att dra in till stan och fika eller nåt med chåmpizarna.
 
Puss!
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype