Det spelar ingen roll om du håller mig hårt,ingen kommer att minnas om 100 år.

Jag har inte lust att blogga.Men jag gör det ändå för att inte behöva plugga matte.Jag har börjat lyssna på gammal 80-tals musik,sjungs mer än sex,pengar och sånt.
 
Tog bort min rullgardin förut men jag vet inte vaför för det strömmar in ljus som gör att jag inte kan sova,har hängt en ängel vid fönstret som jag fick från mor.Ena vingen gick sönder och det var mitt jävla fel.Jag grät i en timme,som ett litet barn.Vet inte varför men mamma trodde jag hade killproblem,men jag förklarade att jag inte vill ha en kille och att jag gråter för att jag har pms.Jag kanske hade det.Och jag kanske grät för att jag suger på matte.Ska limma vingen imorgon.Blir ledsen varje gång jag ser ängeln så ska ta ner den ett litet tag.
 
Jag vill inte ta taletter mot pollen men det gör jag gärna för våren och sommarens skull,så snälla kom snart.
 
//TANZILA
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype