Den här stan som gör mig så hög.Den här stan som kan få mig så låg.

De säger att Stockholm är vackert på vintern,men hur vet de det?Då är ju Sverige täckt av snö.De säger att jag varit trasig,aldrig har jag varit hel.De säger att det är något fel med samhället,men ingenting har någonsin varit mer fel.De säger att jag är elak,alltid är jag rak.De säger att det är något fel på hjärtat,men ingenting har någnsin slagit så hårda slag.Hjärtat slår hårt.Det slår skiten ur mig.De säger att den enda meningen med livet är att klä sig snyggt och vara vi-mot-dem
 
De säger att det är något fel med mitt huvud och ingenting har någonsin varit så nära ett svar.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype